Inauguració 9a edició
Dilluns 9 de març de 2020, 19:30h
Com a l’any anterior, farem una inauguració del nostre Festival. Aquest any, però, estrenem nou emplaçament, l’Auditori del carrer Lacy. Un espai perfecte per poder gaudir del cinema i on us donarem a conèixer totes les activitats del Festival d’enguany. I, a més, us presentarem la primera sessió de curtmetratges finalistes a concurs, entre ells el curt d’animació “El Árbol de las Almas Perdidas”, de la sabadellenca Laura Zamora, finalista als Goya com a millor curt d’animació.
Els actes son gratuïts, així que no teniu excusa per venir i gaudir. Us hi esperem a tots.
Projecció curts a competició

El árbol de las almas perdidas

La gàbia de les orenetes

El bosque del silencio

La benvinguda

La noche de las sombras

No dejes de mirarlos

Zombiosi

Sin ti

Amandine

